KKK

Tellimise info

Millised tarneviisid on saadaval?

Tarnime kaupu valdavalt kojutarnega, kuid soovil on ka võimalik ise kaubale lattu järele tulla. Väiksemõõdulisi tooteid saadame pakiautomaati või kulleriga soovitud aadressile.

Kaua läheb aega, et kaup kohale toimetatakse?

Laotooted on saadaval valdavalt tarneajaga 3-5 tööpäeva ning tellitavate toodete puhul tuleks võimalik tarneaeg eelnevalt täpsustada. Kui toode tarnitakse väljapoole Eestit võib tarneaeg olenevalt sihtkohast osutuda pikemaks.

Kas me tarnime ka väljaspoole Eestit?

Tarnime kaupu kogu Euroopa Liidu ulatuses ning lisanduvalt Norra ja Inglismaale.

Kaua tellitava kauba tarne aega võtab?

Enamjaolt on telliavate kaupade tarneaeg 2-4 nädalat. Samas kontrollime selle alati ennem tellimuse kinnitust tootjalt üle ning anname võimalikult adekvaatse info mille põhjal on võimalik otsustada selle sobivuse üle.

Makseviisid

Milliseid makseviise aktsepteerime?

Pakume Montonio makselahendusi. Aktsepteerime pangaülekandeid, krediitkaarti makseid. Eesti turul pakume Montonio jagatud e. Split makselahendust.

Montonio split makselahendus – maksa kauba eest hiljem kuni kolmes võrdses osas!

Alates 25€ ostusummast, saad ostukorvi maksumuse jagada mitme kuu peale – ilma intressi, lepingu-ja haldustasuta.

Maksa hiljem – Saad kauba eest maksta kuu aja pärast ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.

Maksa 2 osas – Jaota maksed kahe kuu peale ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.

Maksa 3 osas – Jaota maksed kolme kuu peale ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.

Kuidas toimida? – Vali e-poest välja sobivad tooted – lisa tooted ostukorvi – suundu maksma – täida vajalikud lahtrid – vali sobilikum osamaksete viis (maksa hiljem või 2-3 osas) – esita tellimus – tuvasta end Mobiili ID / Smart ID või ID-kaardiga – täida vajalikud lüngad – esita andmed!

Kas internetis ostlemine on turvaline?

Jah. Kui tasute kauba eest krediitkaartiga ja toode on praak, katkine või ei jõua kunagi kohale on teil õigus  oma krediitkaardi pakkuja kaudu kulude hüvitamist nõuda.

Tellimine ja kauba tagastamine

Kuidas tellimust esitada?

See on lihtne – vali toode, vali sobiv kogus, märgi tarneaadress ning me kontrollime üle toote saadavuse ja võimaliku tarnekulu. Saadame peale kauba saadavuse kontrollimist tellimuskinnituse kas tasuta või tasulise transpordikuluga ning peale tellimuse kinnitamist maksega lisame tellimuse töösse ning kaubad teele.

Kas peaksin registreerima konto, et tellimuse saaksin esitada?

Kauba tellimiseks ei ole tarvis teha eraldi kontot.

Kuidas peaksin ühendust võtma kui mul on küsimusi?

Võimalike küsimuste korral saate võtta meiega ühendust kas vestlusakna, telefoni +372 53942398  või e-maili info@viimistluskaubamaja.ee

Kas ma saan tühistada või muuta oma tellimust?

Palume sellisel juhul võtta ühendust e-maili teel info@viimistluskaubamaja.ee ning viidata konkreetsele tellimuse nr-le mille olete vormistanud ja informeerida soovitud muudatused. Võimalusel me tühistame või muudame tellimust.

Kas ma saan oma tellimust jälgida?

Juhul, kui tellimus on töös kulleri või maantetranspordi teel, mis omab jälgimise e. Tracking numbrit saame selle soovi korral teile edastada.

Kas ma saan toote tagastada?

Tooteid on võimalik tagastada interneti ostude puhul 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.

Tagastatav toode peab olema pakendatud originaalpakendis.

Juhul kui tagastamise põhjuseks on toote halb kvaliteet asendame toote või selle defektsed detailid kvaliteetsemate vastu või tagastame raha.

Praak – või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.

Vaata ka Tingimuste alt erandeid mis välistavad kauba tagastamise.

14 päevane tagastamisõigus kehtib vaid eraisikutele ja ei laiene juriidilistele isikutele.